ანგარიში – მარკეტინგის ესეების ოლიმპიადა მეო-2024

უკვე მეექვსე წელია, რაც საერთაშორისო  პლატფორმა მარკეტინგის სახლი (https://www.marketinghouse.ge/, ატარებს მარკეტინგის ესეების ოლიმპიადას, რომლის მისიაა საქართველოში გამოავლინოს ნიჭიერი მარკეტერები, რომელთაც გააჩნიათ  საბაზრო აზროვნებისა და აზრის შემოქმედებითად გადმოცემის განსაკუთრებული უნარები.

შესაბამისად ჯილდო, რომელიც გამარჯვებულს უნდა გადაეცეს სახელდებულია:

I ადგილი – მარკეტინგის ოქროს კალმის სერთიფიკატი;
II ადგილი – მარკეტინგის ვერცხლის კალმის სერთიფიკატი;
III ადგილი – მარკეტინგის კალმის სერთიფიკატი.

მარკეტინგის ესეების ოლიმპიადის მონაწილეები დაჯილდოვებულნი არიან ერთის მხრივ მარკეტინგის საფუძვლიანი ცოდნით და მეორეს მხრივ მათი შემოქმედებითი წერის და მოხსენების კულტურა არის შთამბეჭდავი, რომელიც განაპირობებს საბაზრო ქცევის კულტურას.

შესაბამისად მეო – 2024 მძაფრი კონკურენციის შედეგად გამოვლინდნენ ოლიმპიადის გამარჯვებულები:

  1. მარკეტინგის ესეების ოლიმპიადაზე პირველი ადგილი და მარკეტინგის ოქროს კალმის სერთიფიკატი მოიპოვეს და დამსახურებულად გაიმარჯვეს შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის სტუდენტებმა:

ა) მარიამ ლაშხია და სალომე ნადარაია – “The Coca – Cola Company”

ბ) ანა თოდაძე – “Nike”

გ) ნიკა პაპაშვილი და ნიკა ბეჟანიძე , ნაშრომისათვის – „Levi’s“

დ) გიგა ამირეზაშვილი  და გიგა ლაპიაშვილი  ნაშრომისათვის – „ტესლა“

ე) მერი ნათაძე და თინათინ გათენაშვილი  ნაშრომისათვის – „სარაჯიშვილი“

ვ) ნინო სირბილაძე და მარიამ ჩიტაძე  – „GOOGLE“

ზ) ნუციკო ხურცილავა – „კოკა კოლა“

თ) თამარ წამალაშვილი – „სილქნეტი“

ი) ნინო თხელიძე – „შანელი“

კ) საბა საბულუა  და ოთარ გელაშვილი – „ადიდასი“

ლ) ლიზი ძულიაშილი და ლუკა ღვინაშვილი – “APPLE INC”

მ) ნატა დიასამიძე და ნინი ისაკაძე – „McDonald’s“

დ) ნინო სისაური – STARBUCKS

ე) ირაკლი ლომიძე და საბა მაისურაძე – “სპოტიფაი”

ვ) ზურაბ დემეტრაშვილი და გურამ ნათიძე – “რედბულ”

 

გულითადათ ვულოცავთ მათ მეო-2022 -ის ჩემპიონის საპატიო წოდებას!

  1. მარკეტინგის ესეების ოლიმპიადაზე II ადგილი და მარკეტინგის ვერცხლის კალმის სერთიფიკატი მოიპოვეს:

ა) მედეა გოგაძე და ელენე გაბინაშვილი

ბ) გიორგი სარია

დ) სანდრო სარია

ე) ელენე თეოდორიდუ   და მია გორგიაშვილი

ვ) მარიამ გიორგაძე და მერაბ სარიევი

ზ) ნია ნიაური და ლიზა ნაყოფია.

თ) თორნიკე ბიბილური და ანა სეხნიაშვილი

ე) ლუკა თედორაძე და ზურაბ ბარამიძე.

 

ვულოცავთ მეო2022-ის ვერცხლის კალმის საპატიო სერტიფიკატს.

  1. მარკეტინგის ესეების ოლიმპიადაზე III ადგილი და მარკეტინგის კალმის სერთიფიკატი მოიპოვეს შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის სტუდენტებმა/გუნდებმა:

ა) ნიკოლოზ თედორაძე და გიორგი ბერიძე

ბ) თეონა გორგაძე და ქეთი ბერიძე

დ) ღასემი მოჰამად ჰასსან Ghasemi Mohammadhassan.

ამ სტუდენტებს და მათ გუნდებს ვულოცავთ მეო2022-ის საპატიო  III საპრიზო ადგილის დაკავებას!

  1. მეო-2024 -ის ყველა მონაწილეზე გაიცემა სერთიფიკატი ოლიმპიადაში მონაწილეობის შესახებ.

გისურვებთ დიდი წარმატებას და ბედნიერ არდადაგებს!!!

მარკეტინგის სახლის რედკოლეგია
ქართულ ევროპული მარკეტინგული ასოციაცია
2024 წელი, 4 ივლისი